Jak sprzedawać więcej przy pomocy technologii marketingowych?
“Well done” z jednej strony oznacza “dobrze zrobione”, z drugiej strony budzi od razu skojarzenia z poziomem wysmażenia steka. Prawie nikt nie zamawia steków w pełni wysmażonych, podobnie jak rzadko kto jest w 100% usatysfakcjonowany ze swojej układanki technologiczno marketingowej. Wielu uważa, że to właśnie średnio wysmażone są najsmaczniejsze, a w audycji odnajdziesz bardzo dużo merytorycznego mięsa, oraz perspektywę tego jak robić dobry marketing “od kuchni”.
Zaproszeni goście dzielą się z audytorium swoją układanką narzędzi marketingowych z których obecnie korzystają, odkrywając (na ile to tylko możliwe):
💡 procesy biznesowe, które za pośrednictwem konkretnych narzędzi realizują,
💡 wyzwania, z którymi mierzyli się wdrażając te technologie,
💡 motywacje, którymi się kierowali wybierając te konkretne narzędzia, a nie rozwiązania konkurencyjne
Odpowiedź może być tylko jedna ➡️ TAK!