Od SPRZEDAWCY perfum do DYREKTORA marketingu roku: rozmawiam z Jackiem Dziurą
Jak promować narzędzie technologii internetowej?
W tym odcinku moim gościem jest Jacek Dziura, dyrektor marketingu Future Mind - firmy dostarczającej narzędzia digital marketingu.
Jacek został wybrany Dyrektorem Marketingu Roku 2020/2021, o czym również mówimy w tym materiale.
Sponsorem kanału jest ➡️ https://user.com/pl/
______________________________________
00:00 - Intro
00:07 - Wstęp
01:24 - Co w ostatnim tygodniu wywołało uśmiech
02:47 - Trochę o Jacku
04:56 - Agencja iCEA
06:26 - Historia zawodowa Jacka
17:37 - Jak promowało się narzędzie technologii internetowej?
20:25 - Eye tracking
22:42 - Uczenie maszynowe
27:52 - Kanał e-commerce
34:04 - Jak dużą agencją jest grupa iCEA
42:35 - Narzędzia do tworzenia kontentu
53:31 - Zarządzanie procesem marketingowym
55:59 - Z jakich rzeczy korzystał Jacek w HubSpocie?
59:02 - iCEA-analityka
1:10:24 - Wdrożenie marketing automation
1:26:05 - Złote rady Jacka (ważne pytanie)
1:28:01 - Myśl na koniec
______________________________________
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non.