Hackowanie CX- 5 psychologicznych tricków o których nie wiedziałeś
Jak sprawić by Twoi klienci czuli, że odpowiadasz w 100% na ich potrzeby?
Wg McKinsey doświadczenia zakupowe klientów w 70% oparte są na tym, jak klient czuje się traktowany. To sprawia, że hackowanie customer experience jest łatwiejsze. Nasz mózg myli się w powtarzalny i przewidywalny sposób.
W tym odcinku opowiem Ci o 5 psychologicznych trickach, które koniecznie powinieneś wdrożyć w swojej strategii customer experience, by Twoi klienci czuli, że odpowiadasz w 100% na ich potrzeby.
Sponsorem kanału jest ➡️ https://user.com/pl/
______________________________________
00:00 Wstęp
02:25 1. Trik - Efekt aureoli
03:35 2. Trik - Coctail party effect
05:27 3. Trik - FOMO (Fear of missing out)
08:40 4. Trik - Peak and rule
11:31 5. trik - Reguła wzajemności
13:00 - Podsumowanie
______________________________________
Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non.